Min viktnedgång

Genväg till

29 april 2010

Äntligen

Ännu ett blogginlägg dyker upp och förvånade bloggläsare misstänker jag :P

Igår efter jag bloggat o fixat klart här hemma så satte jag mig ner och fortsatte läsa en bok jag hållt på med rätt länge men aldrig hunnit med o läsa , men bestämde mig igår att nu får de vara nog med evigheters timmar framför detta internet finns annat o göra oxå som att tex läsa böcker hihi.. så när jag läst i en kvart eller nåt så ringde mamma och fråga om jag hade lust o hänga med ut i skogen o lappa lite trädhögar oxå kunde ju våra vovvar springa ute i skogen o busa.. Självklart nappa jag o ozzy på det erbjudandet och Ozzy hittade några små "sjöar" där han bada tydligen.. så ni kan ju tänka er att de lukta blöt hund i bilen sen när vi skulle bege oss vidare..

Vi åkte med o hämta upp Niclas o vidare o lappa lite fler trähögar i en annan skog o sen släppte mamma av oss vid niclas bil så åkte vi med honom hem =) ozzy ville inte hoppa in i bilen utan kröp under o la sig under bilen... ibland undrar man hur han tänker hahahaha.. men efter mycket om o men så kröp han fram igen o hoppa in i bilen så vi kunde köra hem.

Sen blev de matlagning o titta lite på en beck film o sen gick ja in o la mig i sängen o fortsatte läsa min bok, löste lite kryss, läste lite mer o löste lite kryss .. min älskade make hade slocknat på soffan .. men kom in o la sig vid 23 tiden =)

Idag har jag bara varit hemma förutom promenaderna med vovven förstås.. har fått läst ut min bok , kollat runt på nätet , har hittat 2 soffor jag vill ha det är från ikea 2 st ektorp soffor dock en från ett ställe o en från ett annat men ligger på samma håll så får väl se om de blir dom eller hur de blir .. är en 3a o en 2 a o man kan ju alltid köpa nya överdrag om man vill =)

Ska snart ut en runda igen med Ozzy och sen ska jag diska undan o plocka undan lite som vanligt det jag kallar dagliggöra :P
Måste komma på vad vi ska hitta på till midda idag oxå .. men de löser sig alltid :D

Är ett typiskt sitta inne väder ute idag .. det regnar o är grått på himlen bara minimala stunder solen lyser igenom men det är bra med regn oxå ibland sägs de ju :P

Ha en fortsatt bra dag mina vänner

Puss & Kram Från

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar