Min viktnedgång

Genväg till

30 april 2010

OBS Gizmo får ej läsa idag...

VIBBE LÄS INTE DENNA FÖRRÄN TILL MORGONKAFFET I MORGON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahahahaha

God Middag kära bloggläsare nu är jag ännu en dag här o skriver lite..

Skulle bloggat till Vibbe igår kväll men glömde de så hon får inte läsa detta blogginlägg förräns i morgon bitti så har hon nåt till morgonkaffet då i stället.. hon ville ha de idag sa hon igår när vi snacka hahaha..

Har inte heller druckit nåt vatten så får väl ytterligare skojskäll från Vibbe hahaha

Igår kväll gick ja in o la mig redan runt 22 tiden låg o läste i ca 1 timme innan ja jag släckte o nanna kudden =) Vaknade kl 06,50 så de va bara o stiga upp , satt en liten stund vid datan sen gick jag morgon rundan med Ozzy , hem o koka kaffe o fixa frukost , sen fick jag för mig att köra ut till min arbetande älskling o lämna lite frukost till han så fixa varm oboy o hönökaka med ost o skinka o en liten läsk o ett kexchoklad så han blir glad hahahaha.. sen körde jag o ozzy ut till han o prata lite o sen körde vi hem om mamma o roger trots att dom inte var hemma , men passa på o rasta vovven lite i skogen hihi ..

Så vi var hemma lite efter 10 o sen dess har ja suttit här o snackat o camar med min underbara kussiluss =) Ozzy pratar (läs ylar ) när ja säger "e de therese" han e såå goo min lille kille =)

Annars idag ska jag väl städa lite som alltid, vädret är ju regn o regn o åter lite regn så de e totalt inneväder helt enkelt hihi ..

Idag fyller världens bästa storasyster år oxå miljoner grattiskramar till dig sis laaav joo and miss u =) Ha nu en riktigt myspys helg med din darling =)

hörs kanske senare

puss o kram från


1 kommentar:

  1. Haha ja har redan läst de nu så nu måste du göra ett till blogginlgg om din dag ida haha så ja har nåt att läsa till morgon kaffet kl 04 i morgon hihi & du gumman GRRR DRICK vatten de e VIKTIGT för din kropp med vatten ;) e rädd om dej de vet du ju LOVE YOU gumman & HOPPAS du kommer upp snart till oss kramiz

    SvaraRadera