Min viktnedgång

Genväg till

4 maj 2010

Grubbleri

God Middag !

Ännu några dagar har flugit förbi o man hinner inte riktigt med allt man tänkt sig.

Har varit några dagar med olika saker att göra från dag till dag o så ska det ju vara =)

Har även blivit läslus så jag har läst några böcker som ja lånat från min älskade mamma för ett bra tag sen.. men nu börjar ja komma ikapp hon lämnar ju nya böcker till mig hela tiden nästan som hon tycker ja ska läsa så ni kan ju själva tänka er högen som samlas hihi.. Men när man väl börjat läsa så kan man ju knappt sluta.

Ute e de grått ena stunden o blått andra.. just nu väääldigt grått så undrar om det är åska på G eller bara regn.

Igår var jag iväg o hjälpte mamma o roger o lasta av en massa massa granplantor så idag känner ja av lite träningsvärk i låren hihi..

Fick även samtal från barnmorskan hon ville jag skulle komma in o ta om mitt cellprov för det hade blivit något fel på siffrorna förra gången.. Själv gissar jag på att det var mina fyra sista dom blandat ihop för de var 2 st som sa 3305 men jag sa nej 3505 har jag .. men de blev kanske fel ändå..

nu vräker regnet ner här..

Barnmorskan jag var hos förra gången o barnmorskan jag var hos igår sa båda att dom tyckte att jag skulle söka gynmottagningen o få en utredning över varför min mens inte kommer .. de är ca 3 år sen sist jag hade den nu o innan dess var de säkert lika lång tid i mellan.. Så Just nu o den senaste veckan har jag suttit o funderat o funderat o grubblat o tänkt o ja allt man nu kan göra .. ska jag lyfta luren o ringa eller va ska jag.. o Ja jag vet att ni är MÅNGA som säger självklart ska du göra det.. Samtidigt som ja vill så vill jag inte.. snacka om beslutsångest ..

Men jag SKA ringa vet bara inte riktigt NÄR hahahaha..

nu ble de ju mörkt här inne när de gråa molnen dök upp.. ska börja tvätta om 3 h cirka oxå o innan dess ska jag ut me vovven min o sen försöka komma på va de ska bli till midda idag.. samma problem varje dag känns de som =)

Men återkommer antingen senare eller nån dag framöver med ett nytt halvt meningslöst blogginlägg :P

Ha de gött

kramizar i mängder

1 kommentar: