Min viktnedgång

Genväg till

20 februari 2010

29 going on 30

God senkväll!

vet att jag lovade att blogga ett lååångt inlägg i gårdagens första inlägg.. men som vanligt kom de nåt imellan o de blev inte av..

Idag var planen att städa o baka o packa lite här hemma men så blev det inte för det blev en tur upp till blekinge till mamma o roger för niclas skulle hjälpa roger med maskinen som slutat fungera.. så jag o ozzy umgicks me mamma o lilla jack.

Har inte tid o lägga in fotona i datan just nu o har ingen sladd heller för den har fortfarande syster för vi bytte telefon häromdagen men har inte hämtat laddaren m.m. ännu haha..

Men va ju tvungen att skriva ett sista blogginlägg som 29åring.. eftersom de nu bara är 50min kvar innan min ålder förändras till 30 ..

ska ställa mig o baka kladdkaka nu oxå så därför kan ja inte skriva så mycket just nu .

Men lovar att nångång ska de komma en riktigt uppdatering på den senaste tiden.. haha trovärdig???

men ja ska försöka .. hihi brukar ju kunna skriva långa inlägg mellan varven..

men har en lite nojjig nervös mage av nån orsak ja inte vet vilken .. mer än att ja snart fyller år..

Imorgon får man se vilka som dyker upp det är ju inte världens bästa väder att fylla år i tyvärr.. så kanske de inte blir så många som kommer o en del är ju sjuka .. själv är ja mycket bättre idag så det känns bra.. =))

nej nu börjar paniken komma måste få gjort nåt här hemma..

kramelikram

1 kommentar:

  1. Ja må du leva, ja må du leva uti hundrade år Ett STORT GRATTIS på dej gumman ;))) SAKNAR DEJ & hoppas du får en underbar dag LOVE YOU !!!

    SvaraRadera