Min viktnedgång

Genväg till

19 februari 2010

Bvc

Nu e ja här igen en liten sväng för att uppdatera lite igen men lovar att de kommer ett längre inlägg senare idag..

Har varit iväg med kuss o talis på bvc vikt o längdkontroll på talis.. snart uppe i 11kg o 82cm lång.. hihi :D

Sen blev de en sväng nerom netto jag handla en pensel wow va mycke.. o den betala ja inte ens haha.. för kuss tog den oxå .. sen fick ja me mig 5 bananlådor hem så vi fyllde natalias vagn så fick hon promenera lite o sen bar jag henne =)

Nu ska jag strax försöka komma igång me städning här hemma o sen blir de baka bullar framåt eftermiddag / kvällen...

Ska bli kul o se vilka som dyker upp på söndag för det är MÅNGA som ligger sjuka nu ju.

Annars har ja kakor i evigheter så de e bara o komma på kaffe haha..

Nej nu ska ja fixa lite till sen blir de fart .. hitta lite bra musik oxå o få städlust till..

hörs senare

kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar