Min viktnedgång

Genväg till

10 februari 2010

Full Rulle !!!!

Godkväll!!

Har som vanligt varit lite slö med bloggandet men har så mycket annat runtomkring som händer och sker så hinner inte med .

Igår var vi och tittade på lägenheter och det blev till slut en 2a på 3e våningen för den var den vi fastna för båda. Ska bara fixas lite nya tapeter o ett rum ska målas sen är det inflyttningsklart. Nu ska vi bara bestämma vilka tapeter osv . Så ska försöka ta mig till colorama i morgon . och se om man kan få låna hem tapetkatalog o färgkarta.

Min älskade vovve har fått lite problem med sin "rumpa" han tvättar sig stup i kvarten så förhoppningsvis är det bara analsäcksinflammation eller analsäckstömning som behövs . Ska till veterinären i morgon förmiddag . Själv nojjar jag mig för att det kan vara analtumör eller nåt annat allvarligare så jag stressar upp mig själv. Trots att alla jag pratat med gissar på de första. Så får hålla tummarna för att det "bara" e de. Så han kan få antibiotika och snart må tipp topp igen.

Idag har jag tvättat o pratat i telefon känns som det är de enda ja gjort haha..

Snart dags att fixa middag =)

nehe nu fick ni en liten uppdatering men nu måste ja göra nåt annat .. rensa i skåpen i köket kanske .. hm.. näe får väl se va ja gör..

ha de så bra

kramelikram

1 kommentar: