Min viktnedgång

Genväg till

6 augusti 2009

Farmtown

Hej svejs!
Hoppas allt är bra me er alla läsare.. har varit dålig på o blogga som sagt men bättre nångång än aldrig ju eller va säger ni?

Här har inte hänt så mycke sen sist utan jag o kuss o gizmo har blivit beroende av farmtown på facebook hihi.. så där sitter vi större delen av dagarna o kvällarna .. men de är kul.. man får ju sina beroende på olika saker o sajter från o till tycker jag .

så jag finns numera mestadels på facebook så om ni e av me mig vet ni vart ni troligast finner mig.

sen har man gjort de vanliga städat o fixat varje dag .

Har precis städat klart här hemma blev diskat,undanplockat ,vikt o lagt in tvätten på rätt plats o bäddat sängen,dammsugat o dammat lite. så nu är här tjusigt igen så nu ska jag strax in på min farm o få skördat o sått nytt .. Gizmo o Kuss väntar nog på att ja ska dyka upp hihi ..

Men ni får ha en härlig dag ! solen skiner ju äntligen här igen ..

kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar