Min viktnedgång

Genväg till

20 augusti 2009

Byte o Återköp

hejsan!
Idag är de en solig o blåsig dag .. är dock lite frusen så ja har byxor o strumpor på hihi
köpte några par hellokitty strumpor till igår på netto tyckte dom va sköna .. o inte så tjocka som vanliga strumpor =))

Sen har jag fixat lite här hemma som alltid .. ska ta en svängom me dammsugaren oxå om en stund o fixa lite i sovrummet.

Vill så gärna fixa i hallen vill måla om där o ha nya grejor m.m. skohylla,spegel o sånt .. så får se när man kan göra de hihi

I helgen blir de full rulle då vi ska upp o lämna vår bil då den är alldeles för dyr för oss o hålla per månad.. kommer sakna den men man får tänka på ekonomin i första hand ju . Så efter vi lämnat den ska vi iväg o titta på en annan bil som de mest troligt blir att vi tar.. som inte kostar så mycke i försäkring osv ..

Annars har de väl inte hänt så mycket nytt här som vanligt..

Har full rulle me mina sidor jag spelar på inne på facebook.. sen hjälper jag även mina vänner me deras me att fixa o trixa .. o de tycker jag är kul .. de skulle man kanske haft som yrke.. inreda spelsidor haha för inredning hemma är ja inte lika duktig på hahaha...

Ha en trevlig helg om vi inte hörs innan!!

kram kram

älskar mina vänner o nära o kära !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar