Min viktnedgång

Genväg till

5 maj 2010

Proviva

Godmorgon!

Ännu en dag har passerat och det är redan onsdag och med andra "lillLördag" =)

Gårdagen flöt förbi och jag fick gjort min städning,tvättning, var iväg o handla med min bättre hälft och sen blev de matlagning o sen kolla jag lite på teve o sen fastna jag i min bok så nu har ja läst ut ännu en.. Man har ju så svårt o släppa dom när man väl kommit in i dom.. de är som o kolla på en bra film man vill ju inte stänga av innan man vet hur de går hihi..

Idag blir de åter igen lite städning , vika in tvätten m.m. allt flyter på som vanligt nästan lite rutin ju hihi

Igår köpte jag proviva jordgubb för ska se om de hjälper mot min gasiga o bubbliga mage hihi

Har väl egentligen inte så mycke mer o skriva om eller så har ja helt enkelt bloggtorka hihi

Ett tips har ni hört timeteij´s nya skiva.. ja gillar den skarpt hihi bra rytm i de flesta låtarna =)) finns på spotify om ni har de hihi :D

Nu ska jag fortsätta babbla med min systeryster på msn ..

hörs senare

ha en underbar dag oavsett väder

kram kram

1 kommentar: