Min viktnedgång

Genväg till

19 augusti 2010

Händer en massa :D

Heej på er !

Lyst med min frånvaro några månader men inte haft orken att blogga men ska återigen försöka bättra så min underbara vän gizmo får nåt o läsa till morronkaffet hihi.

Men idag känner jag för o dela med mig lite om vad som hänt o som kommer hända =)

Igår kom min storasyster och kusin Tess o barnen o hälsa på här de var roligt visste bara att syster skulle komma så dom andra blev bonus hihi så vi fika o prata en massa som alltid =) jättekul att ni kom hit o hälsa på älskar er kraaamizz

Idag har jag varit hos doktorn med mina eksem plus att ja fått vad ja trodde nån form av svampinfektion eller nåt både i händerna o under fötterna . Men har fått stark kortisonsalva nu som ja ska använda till både de och min atopiska eksem för nu vill ja bli av med det .

Sen mötte jag upp mamma på sjukhuset då hon skulle in o röntga tarmarna så hon har varit fastande sen igår morse. Efter hon var klar blev de lite mat hamburgare o pommes gott gott o sen körde vi o handla lite på affären.

Du är världens bästa mamma men det vet du nog redan älskar dig mega mega mycket puss o kram din dotter =) <3

Imorgon ska jag på möte med studievägledare får se om där finns nån utbildning ja skulle kunna gå . Skickade mail igår kväll till henne o fråga om några datorutbildningar dom har som skulle vara kul o gå så får väl se vad hon säger i morgon . Håller tummar o tår för att allt går bra.. Måste ju försöka komma igång med nåt o distansutbildning kan ju va en bra mjukstart för att sen kanske utöka o läsa nån annan utbildning eller kurs :D

Annars går väl livet sin vanliga gång o mannen jobbar o sliter o jag sitter här hemma o fördriver tiden med en de ena o än de andra o umgås med vår gullegris Ozzy .

Sommaren är strax slut o hösten närmar sig med stormsteg har varit mycke regn o rusk men kvava dagar här nu de senaste veckorna.

Så det märks att hösten kommer fort .

kommer byta namn på min blogg inom nån dag nu då jag känner för o förnya mig lite

ha en bra dag

kramizar

1 kommentar:

  1. Detta var ju bannemaj på tiden! Jag hade nästan gett upp hoppet! btw .. jag var inne för nån sekund sen och nu ser jag att du ändrat textfärg - gillade den tidigare färgen innan;)

    SvaraRadera